המחזור השביעי של תוכנית האקסלרטור jumpTAU חשף את הפתרונות המהפכניים שעומדים לשנות את העולם

המיזמים שיובילו מהפכות בכבישים, בחקלאות בת-קיימא, בעולם הרפואה ובאיכות חיינו

11 ספטמבר 2024
משתתפות ומשתתפי האקסלרטור jumpTAU עם צוות השופטים.ות והמנטורים.ות (צילום: ליאת לנג)
משתתפות ומשתתפי האקסלרטור jumpTAU עם צוות השופטים.ות והמנטורים.ות (צילום: ליאת לנג)
רוצה להירשם לתוכנית?

מחזור השמיני של JUMPTAU ייפתח ב-18.11.24

ההרשמה בעיצומה והיא תיסגר ב-7.11. הבטיחו את מקומכם.ן >

 

שימו לב: ההשתתפות בתוכנית כרוכה בדמי רצינות בסך 500 ש"ח

 

            

השבוע חגגו במרכז היזמות של אוניברסיטת תל אביב את סיומו של המחזור השביעי של תוכנית האקסלרטור jumpTAU להאצת מיזמים. באירוע החגיגי הציגו בוגרות ובוגרי הקורס את המיזמים החדשניים שעליהם עבדו במהלך הסמסטר, ושיתפו בתהליך המרתק שעברו במשך התוכנית, שבה קיבלו כלים והכוונה מקצועית בליווי אישי של מנטורים.ות מובילים.ות בעולם היזמות.

 

הם הציגו את התוצרים הסופיים של המיזמים שלהם.ן בפני פאנל של השופטות והשופטים שכלל בכירים.ות מתעשיית ההייטק והשקעות ההון סיכון, וקיבלו מהם פידבקים בעלי ערך להמשך הדרך. לאחר הצגת הפיצ'ים המרשימים, הוכרזו שלושת המיזמים הראשונים שהגיעו על פי ניקוד השופטים לתוצאות המרשימות ביותר: PlasmAI - מהפכת הביופסיה הנוזלית: עתיד האבחון המוקדם של סרטן, IntCure Therapeutics - מהפכת הטיפול הגנטי: עתיד הרפואה המותאמת אישית, Advanced Pavement Analytics - מהפכת הכבישים החכמים: כיצד טכנולוגיה משנה את תחזוקת התשתיות. לבסוף חולקו תעודות סיום לכלל המשתתפים.ות בתוכנית.

 

אפשר לקרוא על כל המיזמים כאן >>

 

צוות PlasmAI (צילום: לאית לנג)

 

נציג צוות IntCure Therapeutics (צילום: לאית לנג)

 

נציג צוות Advanced Pavement Analytics (צילום: לאית לנג)

 

מיזמים בולטים נוספים:

TuneUp - מהפכת השמיעה החכמה: כיצד טכנולוגיה משנה את חייהם של מיליוני אנשים

פתרון מהפכני שמתמקד במשתמשי מכשירי שמיעה, ומאפשר להם להבחין בצלילים ספציפיים בסביבות רועשות באמצעות טכנולוגיה מתקדמת המשלבת אלגוריתמים של למידת מכונה ופרוטוקולי Bluetooth. היתרון המשמעותי של TuneUp הוא היכולת לסנן ולהתמקד בצלילים רצויים ולזהות את המעגל החברתי הקרוב, מה שיוצר חוויה שמיעתית מחוברת ומותאמת יותר.

 

צוות TuneUp (צילום: לאית לנג)

 

Cowbon- חקלאות בת-קיימא: המהפכה הירוקה בענף החלב

 

המיזם מציע מערכת ייחודית בעלת טכנולוגיה שממירה את פליטות זבל הבקר לביוגז ולחשמל, ובכך מפחיתה באופן משמעותי את פליטות המתאן מהרפתות. הפתרון של Cowbon מסייע לחוות חלב במדינות אירופה הקרות בשני מישורים עיקריים: ראשית, הוא מפחית את פליטות המתאן, ובכך תורם ישירות להפחתת ההשפעה הסביבתית של הרפתות. שנית, הוא מסייע בהורדת עלויות הציות לרגולציה החדשה, שכן המערכת מאפשרת לחוות לעמוד בתקנות החדשות ביעילות ובחסכון.

 

בנוסף, הוא מקדם עקרונות של כלכלה מעגלית בענף החלב, ויוצר מקור הכנסה נוסף לחקלאים. גישה זו מדגימה כיצד פתרונות טכנולוגיים חדשניים יכולים לשלב בין שמירה על הסביבה לבין יעילות כלכלית, ומציבה את Cowbon כמודל מוביל בתחום החקלאות הבת-קיימא.

 

צוות Cowbon (צילום: לאית לנג)

 

מיזמים מרשימים נוספים שהוצגו באירוע:  IntelliSense - מהפכת הנתונים הגיאו-מרחביים: כיצד בינה מלאכותית משנה את פני העולם, Elysium AI - מהפכת היופי הדיגיטלית: כיצד טכנולוגיה משנה את עולם האיפור, REHAILTH - מהפכת השיקום המותאם אישית: עתיד הרפואה לאחר ניתוחי החלפת מפרקים, RTR AI - מהפכת התחזוקה החזויה בבתי חולים: באמצעות בינה מלאכותית.

 

צוות IntelliSense (צילום: לאית לנג)

 

צוות REHAILTH (צילום: לאית לנג)

 

צוות RTRAI (צילום: לאית לנג)

 

"אנו במרכז היזמות, גאים בכל המשתתפים.ות בתוכנית ומאחלים לכולם.ן המון הצלחה בהמשך הדרך היזמית", אמרו אתי פינקלשטיין, מנהלת התוכנית, ויאיר סאקוב, מייסד וראש מרכז היזמות.

 

jumpTAU היא תוכנית אקסלרטור ייחודית של אוניברסיטת תל אביב למיזמים בהובלת סטודנטים.יות (בתואר ראשון, שני או שלישי או בוגרים עד 5 שנים לאחר התואר), שמיועדת בעיקר לצוותים שהחלו בקידום פיתוח טכנולוגי וזקוקים לסיוע, להכוונה, ליצירת קשרים עם התעשייה ולתמיכה עסקית, וגם לסטודנטים.ות שמעוניינים.ות להצטרף למסע יזמי. המשתתפים.ות מצטרפים.ות לצוותים מעורבים של סטודנטים.ות יהודים.ות וערבים.ות במטרה לפתוח הזדמנויות חדשות בשווקים בינלאומיים. התוכנית מעניקה כלים וידע איך להפוך את הרעיון שלך לסטארטאפ.

 

עד היום, גייסו בוגרות ובוגרי התוכנית  למעלה מ-160 מיליון דולר למיזמים שלהם בשבעת המחזורים האחרונים. מאז השקת התוכנית באוניברסיטה, בוגרות ובוגרי התוכנית זכו בתחרות המיזמים של קולר ובתחרויות נוספות.

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>