רכז/ת שיבוץ חדרים ותיאום אירועים- הפקולטה למדעי הרפואה והבריאות (JB-1079)
אחריות לשיבוץ לכלל החדרים והאולמות בבניין הפקולטה, בהתאם לצורכי ההוראה, הבחינות ופעילויות הפקולטה.
מיכון התשתית הלוגיסטית של מאגר החדרים ושיבוצם.
ריכוז המידע מהחוגים ומהמדרשה לתארים מתקדמים לגבי מועדי הקורסים והמבחנים.
ריכוז הטיפול בהפקת אירועים וטקסים של הפקולטה ושל בית הספר לרפואה, לרבות תיאום ותכנון כל הנדרש עם גורמים בפקולטה, באוניברסיטה ומחוצה לה.
קשר עם ספקים, ניהול מו"מ, הוצאת הזמנות, טיפול בתשלומים. פיקוח ומעקב אחר ההיערכות לקראת האירועים וההתנהלות במהלכם.
ריכוז המידע אודות כלל אירועי החוגים והפקולטה. טיפול בפרסום ושיווק של האירועים הפקולטטיים. ליווי, ייעוץ ומתן תמיכה מקצועית לסגל הפקולטה בארגון אירועים חוגיים.
עריכה של מגוון תכנים אינטרנטיים לגבי אירועים ופעילות הפקולטה והידיעון, ותיאום עדכונם מול עורכי האתר בפקולטה
ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש.
תואר אקדמי - רצוי. תעודת בגרות מלאה - חובה.
ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ושליטה מלאה ביישומי אופיס.
מכוונות ויכולת לעבודה עם מגוון כלי מחשוב ותוכנות ייעודיות.
ידיעת השפה העברית על בוריה, כולל יכולת ניסוח בכתב ובע"פ וידיעה טובה של השפה האנגלית.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.
יכולת התמודדות עם עומס וריבוי משימות.
יוזמה, כושר תיאום ויכולת ארגון ומעקב.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
הערה: נדרשת נכונות לביצוע שעות נוספות בהתאם לצורך.
כפיפות: לראש מינהל הפקולטה.
מועמדים שיעמדו בדרישות המכרז יתבקשו לגשת למבדקי התאמה.