השכלה
1977-1974 ב.א. בהיסטוריה, אוניברסיטת תל-אביב, הצטיינות יתרה (הוענק ב-1977).
1980-1977 מ.א. בהיסטוריה, אוניברסיטת תל-אביב, הצטיינות יתרה (הוענק ב-1980).
1986-1981 דוקטור לפילוסופיה, אוניברסיטת ברקלי, קליפורניה, ארה"ב.
תיזת מאסטר:
עמדות מנטליות ואידאולוגיה של דוברי עסקים גדולים בארה"ב : 1929-1919
מנחה: ד"ר חגי הורביץ.
תיזת דוקטורט:
Political Martyrdom in America: From Abraham Lincoln to Martin Luther King, Jr.
מנחים:
Prof. Paula Fass
Prof. Samuel Haber
Prof. Robert Bellah
לימודים נוספים
1980-1977 תעודת הוראה בהיסטוריה, אוניברסיטת תל-אביב (הוענק ב-1980).
1981-1980 לימודי תרבות, בית הספר ללימודים מתקדמים במדעי החברה, פריז, צרפת (ללא תואר).
ניסיון אקדמי ומקצועי
1990-1986 אוניברסיטת תל-אביב, היסטוריה, מרצה.
1986-1991 אוניברסיטת תל-אביב, Overseas, מרצה מבחוץ.
2001-1990 אוניברסיטת תל-אביב, היסטוריה, מרצה בכיר.
2009-1992 אוניברסיטת תל-אביב, משפטים, פרופסור חבר נלווה.
2012-2001 אוניברסיטת תל-אביב, פרופסור חבר.
2012- אוניברסיטת תל-אביב, פרופסור מן המניין.
2014- אוניברסיטת תל-אביב, התוכנית הבין-לאומית במדעי הרוח, פרופסור מן המניין נלווה.
קיץ 1990, קיץ 1991, סתיו 1991, קיץ 1998 אוניברסיטת ברקלי, היסטוריה, פרופסור חבר אורח.
קיץ 1992, קיץ 1993 אוניברסיטת קורנל, היסטוריה, פרופסור חבר אורח.
2011-1987 סמינר הקיבוצים לחינוך, היסטוריה, פרופסור וחבר הוועדה האקדמית.
2013-סמינר הקיבוצים לחינוך, ראש המועצה האקדמית.
2007-2003 אוניברסיטת תל-אביב, ראש התוכנית הרב-תחומית במדעי הרוח.
2016-2012 אוניברסיטת תל-אביב, ראש החוג להיסטוריה כללית.
קיץ 2006, אוניברסיטת טורונטו, מדעי המדינה, פרופסור מן המניין אורח.
סתיו 2007, האוניברסיטה הבינ"ל בוונציה, מדעי הרוח, פרופסור מן המניין אורח.
אביב 2017, אוניברסיטת וינה, פרופסור מן המניין אורח.
השתתפות פעילה בפגישות מדעיות
1992 Bloomington, Indiana, USA, “Niebuhr's Political Thought”.
1994 הועידה ללימודים אמריקניים, חיפה, ישראל, "נשיאים מרטירים באמריקה".
1994 American Studies Conference, Haifa, Israel, “Martyred Presidents in America”.
1995 ACA Oxford, England, “Niebuhr's Non Utopian Liberalism”.
1998 European Association of American Studies, Lisbon, Portugal, “Lincoln's Martyrdom”.
1998 America beyond Its Borders, Paris, France, “America's Image in Israel”.
2000 Memory and History: Remembering, Forgetting and Forgiving in the Life of the Nation and the Community, Cape Town, South Africa, “Reconciled Textbooks in a Comparative Approach”.
2000 XXII International Conference for the History of Education, Alcala De Henares, Spain, “The Assassinated Leader as an Educational Icon”.
2000 Israeli Academic Center, Cairo, Egypt, “U.S Foreign Policy in the Middle East”.
2000 Holocaust Education International Conference, Weimar, Germany, “Holocaust Education in Israel”.
2002 History Education, Sinaia, Romania, “History Education and Textbooks”.
2003 Unraveling the Thread of Time, Moscow, Russia, “The Public Uproar over History Textbooks in Israel”.
2004 הועידה השנתית של החברה ההיסטורית הישראלית, ירושלים, ישראל, "לאומיות ליברלית – המקרה האמריקני".
2004 Recontre De’Histoire Et Rencontre De L’Autre, International Conference of History Didactics, Rabat, Morocco, “’What is Your Story’ – a Two Narrative Approach in an Israeli-Palestinian History Textbook”
2004 Council of Europe, Strasburg France, Workshop on the European Dimension of History.
2004 Salzburg Seminar, Salzburg, Austria, The Practical Application of History for the Contemporary World
2005 International, Conference on Secondary School history Education Reform in the Aftermath of a Violent Conflict, Warrenton, Virginia, USA, “Post-conflict vs. Inter-conflict Reforms of History Education”.
2006 An International Conference on History, Teaching in Disputed Areas, Macedonia, The Palestinian Israeli Conflict and Its Representation in Textbooks.
2007 Emory University, Atlanta GA, USA, "National History - Who is to Decide".
2008 Euroclio International Conference, Bristol, UK, “Teaching History in Conflict Situations”.
2008 Conference on Variety of sources and Means of teaching history, Sofia, Bulgaria, "Learning Each Other's Narrative: History Project in Israel and Palestine”.
2008 Conference on Tolerance Building Through History Education, Tbilisi Georgia, “The Role of Controversial History in School Curriculum”.
2009 Den Hague, the Netherlands, "A two narrative approach in History education in conflict Zones".
2010 Istanbul, Turkey, "Israel and Palestine: Learning The Other Historical Narrative in Midst of an Ongoing Conflict”.
2010 Berkeley, USA, "Failed Success of Successful Failure: Writing a Palestinian Israeli Joint History Textbook".
2010 Braunschweig Germany, "The impact of the Israeli Palestinian Conflict on History Education in Israel".
2010 Kungelv, Sweden, "Dual Narrative in History Textbooks as a Leaning Device Toward Reconciliation".
2011 Providence, RI, USA, "Prime Dual Narrative Project: Israelis and Palestinians. Working Together for a Better Future".
2011 Doha, Qatar, "Dealing with the Past to Build a Better Future - The Role of Teaching History"
2012. Pula, Croatia, “Using Dual Narrative Approach to Teach History in Conflict Areas”.
2012 Montclair State University, New York, USA, “Teaching History: Cultural Narratives and Democratic Citizenship”.
2012 Nicosia, Cyprus, “Changing Attitudes by Listening to Each Other's Story”.
2012, Taipei, Taiwan, “Cross-National Joint Construction Experience of Textbooks. The Case of Israel-Palestine”.
2013 The Republic of Crimea, “Palestinian and Israeli Narratives: The Path for Mutual Understanding”.
2013 Oxford, England, “Public Debates over History Education in Israel: The Case of the Dual Narrative Textbook”.
2014 Nurnberg, Germany, “Holocaust Education in Multicultural Israel”.
2014 Budapest, Hungary, “Narratives of Violence in History Textbooks”.
2014 Fribourg, Switzerland, “Public Controversy Over History Education in Israel: The Case of the War of Independence / Nakba”.
2015 תל-אביב, ישראל, "חינוך היסטורי וועדות אמת".
2015 Helsingor, Denmark, “Promoting Democracy through History Education”.
2015 Warsaw, Poland, “The end of WWII in Israeli Historical Narrative”.
2015 תל-אביב, ישראל, "נצרות בספרי הלימוד הישראלים בהיסטוריה", סימפוזיון לציון 50 שנה לועידת הוותיקן השנייה והצהרת "נוסטרה אטאטה".
2016 Sussex, UK, “’Successful Failure’ Writing a Dual Narrative: Israeli Palestinian History Textbook”.
2017 Warsaw, Poland, “Polish Representations in Israeli History Textbooks”.
2017 Warsaw, Poland, “Dual Narrative approach to History in Conflict Zones: The Israeli Palestinian Case”.
2017 Los Angeles, CA, US, “PRIME Experience in Writing Israeli Palestinian History Textbook”.
פרסים אקדמיים ומקצועיים
1988 פולברייט – המועצה הבינלאומית לחוקרים (CIES), וושינגטון, די. סי., ארה"ב.
1991 פולברייט – המועצה האמריקנית לחברות מלומדות (ACLS), וושינגטון, די. סי., ארה"ב.
1999 אוניברסיטת תל-אביב, קרן פנימית.
2002 פרס הרקטור לתרומת הוראה מיוחדת, אוניברסיטת תל-אביב.
2008 אוניברסיטת תל-אביב, קרן פנימית.
2010, פרס הרקטור לתרומת הוראה מיוחדת, אוניברסיטת תל-אביב.
2011 בקרב רשימת 100 המרצים הבולטים.
2013 בקרב רשימת 100 המרצים הבולטים.
2014 בקרב רשימת 100 המרצים הבולטים.
2015 בקרב רשימת 100 המרצים הבולטים.
2016 בקרב רשימת 100 המרצים הבולטים.
חברות באגודות מקצועיות
1987 ארגון ההיסטוריונים האמריקנים (ארה"ב).
1991 האגודה לתרבות אמריקנית (ארה"ב).
1994 האגודה האירופאית ללימודים אמריקניים (אירופה).
1999 החברה הישראלית להיסטוריה (ישראל).
2004 האגודה האירופאית למחנכים בהיסטוריה (שגריר משנת 2015).