ממלא/ת מקום כלכלן/ית
השתתפות בהכנת תקציב האוניברסיטה.
פיקוח ובקרה שוטפים על ניצול התקציב ביחידות.
ייעוץ ליחידות בקמפוס בנושאי תקציב.
ניתוח הפעילות הכלכלית על פי נתוני תקציב, ביצוע ונתונים נוספים.
תמחור תכניות לימוד חדשות ופעילויות שונות וקביעת מחירונים.
ביצוע בדיקות כלכליות.
הכנת תוכניות של תקציבי האוניברסיטה ותקציבי היחידות ושל נתוני ביצוע לצורך הצגתם בפני דרגי הנהלה שונים וכן גורמי חוץ.
ביצוע מטלות מקצועיות נוספות ככל שיידרש.
תואר ראשון לפחות בכלכלה/מנהל עסקים/חשבונאות. תואר שני – יתרון.
ידע בתקצוב, תמחור וסטטיסטיקה.
ידיעת השפה העברית על בוריה וידיעת השפה האנגלית ברמה טובה מאד לרבות יכולת הבעה ותכתובת בשפות אלה.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ושליטה בתוכנות OFFICE, לרבות EXCEL ו-PowerPoint .
שליטה ב-ERP – יתרון.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
יכולת עבודה בסביבת מרובת ממשקים והתמודדות עם מצבים מורכבים.
יכולת התמודדות עם עומס משימות ועמידה בלוחות זמנים.
יוזמה ויכולת להנעת תהליכים.
כושר תיאום, תכנון וארגון, סדר, דייקנות ויכולת מעקב.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות בהתאם לצורך.
כפיפות: למנהל/ת יחידת תקציבים וכלכלה.
העסקה במילוי מקום (החלפה לחופשת לידה)
להגשת מועמדות יש לשלוח קורות חיים לדוא"ל - asafb@tauex.tau.ac.il