ד"ר שחר רייכמן

סגל אקדמי בכיר בהפקולטה לניהול ע"ש קולר
הפקולטה לניהול ע"ש קולר סגל אקדמי בכיר
ד"ר שחר רייכמן
טלפון פנימי: 03-6409956
משרד: רקנאטי

מידע כללי

ד"ר שחר רייכמן, הוא ראש תחום ניהול טכנולוגיה ומידע, וראש התוכנית למלמ"ן ניהול טכנולוגיה ומידע בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב. מחקריו עוסקים בניתוח ועיבוד מתקדם של Big data בארגונים, בסביבות מקוונות וברשתות חברתיות, לצורך תמיכה בקבלת החלטות עסקיות ושיפור תהליכים צרכניים. המחקרים כוללים שימוש בכלי כריית מידע, Machine learning, אקונומטריקה ושיטות ניתוח רשתות מורכבות למציאת תבניות ומאפיינים ייחודיים המאפשרים בניית מודלים לחיזוי והסבר תהליכי מסחר מקוון.

ד"ר רייכמן הצטרף לפקולטה לניהול בשנת 2014, לאחר פוסט-דוקטורט במכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס (MIT). את לימודי הדוקטורט סיים באוניברסיטת תל אביב בשנת 2011.

תחומי מחקר

Economics of IS/IT; E-commerce, Big Data, Networks in E-commerce; User-generated Content, Recommendation Systems.

פרסומים

Journal Publications

  • Shoshani, T., Zubcsek, P. P., & Reichman, S. 2024. “Analyzing Purchase Decisions Using Dynamic Location Data”, Journal of Interactive Marketing, 59(1), 1-18.
  • Bar Gill S., Inbar Y., and Reichman, S. 2021. “The Impact of Social vs. Non-Social Referral Sources on Online News Consumption”, Management Science 67(4):2420-2447.
  • Bar Gill S., and Reichman, S. 2021. “Stuck Online: When Online Engagement Gets in the Way of Offline Sales”, MIS Quarterly, Vol. 45 No. 2, pp. 755-788.
  • Brynjolfsson, E., Geva, T., and Reichman, S. 2016. “Crowd-Squared: Amplifying the Predictive Power of Search Trend Data”, MIS Quarterly, Vol. 40 No. 4, pp. 941-961.
  • Bertsimas, D., Brynjolfsson, E., Reichman, S., and Silberholz, J. M. 2015. “Tenure Analytics: Models for Predicting Research Impact,” Operations Research, 63(6):1246-1261.
  • Goldenberg, J., Oestreicher-Singer, G., and Reichman, S. 2012. “The Quest for Content: How User-Generated Links Can Facilitate Online Exploration,” Journal of Marketing Research, Vol. 49, No. 4, pp. 452-468.

Conference Publications With Proceedings

  • Bar Gill S., Inbar Y., and Reichman S. 2017. “The Impact of Social vs. Non-Social Referral Sources on Online News Consumption,” The International Conference on Information Systems (ICIS 2017), Seoul, South Korea.

  • Geva T., Reichman S., and Somech I. 2017. “The Predictive Power of Engagement in Mobile Consumption,” The International Conference on Information Systems (ICIS 2017), Seoul, South Korea.

  • Goldstein A., Raphaeli O. and Reichman S. 2016. “Engagement, Search Goals and Conversion - The Different M-Commerce Path to Conversion,” The International Conference on Information Systems (ICIS 2016), Dublin, Ireland.

  • Ghasemkhani H., Reichman, S., and Westerman G. 2015. “Using Predictive Analytics to Reduce Uncertainty in Enterprise Risk Management”, The International Conference on Information Systems (ICIS 2015), Fort Worth, Texas.

  • Brynjolfsson, E., Geva, T., and Reichman, S. 2014. “Crowd-Squared: Amplifying the Predictive Power of Large-Scale Crowd-Based Data,” The International Conference on Information Systems (ICIS 2014), Auckland, New-Zealand.

  • Bertsimas, D., Brynjolfsson, E., Reichman, S., and Silberholz, J. M.. 2013. “Network Analysis for Predicting Academic Impact,” The International Conference on Information Systems (ICIS 2013), Milan, Italy.

  • Goldenberg, J., Oestreicher-Singer, G., and Reichman, S. 2010. “The Role of Product Networks and Social Networks in Ill-defined Exploration in Online Environments,” The International Conference on Information Systems (ICIS 2010), St. Louis, MO.

     

     

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>