ד"ר מירב שהם

סגל אקדמי בכיר בבית הספר ללימודי חברה ומדיניות
בית הספר ללימודי חברה ומדיניות סגל אקדמי בכיר
ד"ר מירב שהם
טלפון פנימי: 03-6405863
משרד: נפתלי, 703

ד"ר מירב שהם

הצטרפה לחוג לתקשורת בשנת 2018, לאחר סיום דוקטורט בשיווק בטכניון ופוסט-דוקטורט בHEC Paris.

מירב חוקרת התנהגות צרכנים בדגש על הקשרים דיגיטליים ותקשורת פה לאוזן מקוונת, ומשתמשת בעיקר בכלי מחקר ניסויים.

​פרויקטים נוכחיים:

-        מדיה חברתית: מוטיבציות וחוויות של צרכנים כעוקבים במדיה חברתית ופלטפורמות דיגיטליות.

-        תקשורת מפה לאוזן: כיצד צרכנים מושפעים מכתיבת ביקורות, ומרמזים שונים המופיעים בביקורות גולשים.

-        מידע מספרי: השפעות של מאפיינים מספריים של מוצרים על הערכות והעדפות (למשל, מספרים עגולים לעומת מדויקים, מורכבות מספרית, דירוגים).

 

 

Research interests

Meyrav's research focuses on consumers’ experiences online, exploring the ways people engage with and are affected by social media and online reviews. She is also interested in how consumers interpret different types of numerical information, and the consequences this has for evaluations and preferences. 

Select publications

Moldovan, Sarit, Meyrav Shoham, and Yael Steinhart, (2023) “Sending Mixed Signals: How Congruent Versus Incongruent Signals of Popularity Affect Product Appeal,” International Journal of Research in Marketing, 40 (4), 881-897.

Shoham, Meyrav, Sarit Moldovan, and Yael Steinhart (2018), "Mind the Gap: How Smaller Numerical Differences Can Increase Product Attractiveness," Journal of Consumer Research, 45(4), 761-774.

Shoham, Meyrav, Sarit Moldovan, and Yael Steinhart (2017), "Positively Useless: Irrelevant Negative Information Enhances Positive Impressions,” Journal of Consumer Psychology, 27 (2), 147-159.

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>