על עוסקת בעריכת דין חברתית בתחום זכויות ילדים ומדיניות חינוך בפרט. היא מלמדת קורסים בתחום משפט החינוך לתואר שני בביה"ס לחינוך ע"ש קונסטנטינר, באוניברסיטת תל אביב. קודם לימודי הדוקטורט עבדה עבור ועדות ממשלתיות וארגונים חברתיים ביעוץ וקידום רפורמות חינוך מבוססות-חוק, זכויות תלמידים מהגרים ובני מיעוטים, צרכים מיוחדים בחינוך וחינוך חינם. תכנית המחקר שלה לדוקטורט (בהנחיית פרופ' ישי בלנק ופרופ' דן גבתון) עוסקת ברגולציה משפטית של מדיניות חינוך המעוצבת על ידי שותפויות שלטוניות-פרטיות. המחקר המוצע מבקש לחקור את המשמעויות המשפטיות של עיצוב מדיניות משתפת (collaborative policy design) כאשר היא נעשית על ידי רשות שלטונית ריבונית יחד עם ארגונים פילנתרופיים ומגזר פרטי. המחקר מציע ליישם תובנות מניתוח מדיניות חינוך על ההצדקות המשפטיות לרגולציה עצמית, מחד, ולשיח השוויון והזכויות מאידך, בשאיפה לשפר במעט את הבנתנו לגבי תהליכי מדיניות החינוך בעידן של ממשליות חדשה.