פרופ' גל אסטריכר-זינגר

סגל אקדמי בכיר בהפקולטה לניהול ע"ש קולר
ראש מכון בהפקולטה לניהול ע"ש קולר
הפקולטה לניהול ע"ש קולר סגל אקדמי בכיר
פרופ' גל אסטריכר-זינגר
טלפון פנימי: 3119
משרד: לורי לוקיי, 2081

מידע כללי

פרופ’ גל אסטרייכר-זינגר היא פרופסור למערכות מידע המופקדת על קתדרת מקסיקו וּסגנית הרקטור של אוניברסיטת תל אביב. היא בעלת תארים במשפטים ובהנדסת חשמל מאוניברסיטת תל אביב ומהאוניברסיטה העברית בירושלים, ואת הדוקטורט השלימה בבית הספר למנהל עסקים סטרן של אוניברסיטת ניו-יורק.

מחקריה עוסקים בהשפעת יישומי בינה מלאכותית גנרטיבית (GenAI), מעורבות צרכנית והשפעות-עמיתים על התנהגות צרכנים דיגיטליים ועל מודלים עסקיים מקוונים. עבודותיה התפרסמו בכתבי העת המובילים בתחומי מערכות מידע ושיווק. פרופ’ אסטרייכר-זינגר משמשת כעורכת בכירה בכתב העת information Systems Research.

היא זכתה בשורה של פרסים יוקרתיים, ובהם פרס הדוקטורט הטוב ביותר של אגודת AIS, מספר פרסי מאמר מצטיין, פרס ISS Fellow וכן שני מענקי ERC של האיחוד האירופי.

תחומי מחקר

מודלים עסקיים באתרי מסחר אלקטרוני, רשתות חברתיות ורשתות מוצרים, פלטפורמות דיגיטליות והנהגות צרכנים, שימושי דאטה למנהלים. 

פרסומים


Goldstein A., Oestreicher-Singer, G., Barzilay, O., and Yahav I. 2022. Are We There Yet? Analyzing Progress in the Conversion Funnel Using the Diversity of Searched Products, (MIS Quarterly, forthcoming).
 

b. Perez, D., Oestreicher-Singer, G., Zalmanson, L., ad Rubin, M., 2022. “No, Thanks”: How Do Requests for Feedback Affect the Consumption Behavior of Non-Compliers?, (Marketing Letters, forthcoming).
 

Zalmanson, L., Oestreicher-Singer, G., and Y. Ecker, 2021. The Role of Social Cues and Trust in Users’ Private Information Disclosure, (MIS Quarterly, forthcoming).

 

Geva, H., Oestreicher-Singer, G., and M. Saar-Tsechansky, 2019. Using Retweets to Shape our Online Persona: A Topic Modeling Approach, (MIS Quarterly, 43(2), pp. 501-524).

 

Geva, H., Barzilay, O., and Oestreicher-Singer, G., 2019. The Potato Salad Effect: The Impact of Competition Intensity on Outcomes in Crowdfunding Platforms. (MIS Quarterly, 43(4), pp. 1227-1248 ). 

 

Geva, T., Oestreicher-Singer, G., Efron, N, and Shimshoni, Y., 2017. Using Forums and Search for Sales Prediction of High-Involvement Products (MIS Quarterly, 41(1), pp. 65-82).

 

Carmi, E., Oestreicher-Singer, G., and Sundararajan, A., 2016. Is Oprah Contagious? The Depth of Diffusion of Demand Shocks in a Product Network (MIS Quarterly, 41(1), pp. 207-221).

 

Zalmanson, L., and Oestreicher-Singer, G., 2016. Turning Content Viewers into Subscribers. (Sloan Management Review)

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>