מנהל/ת מדור בקרה והתאמות- יחידת החשבות/אגף הכספים כלכלה ותקציבים(JB-909)
ניהול מערך ההתאמות והבקרה על החשבונות הכספיים של האוניברסיטה, כולל :
ניהול ובקרה על הטיפול השוטף בהתאמות הבנקים וכרטיסי האשראי וכן על רישום פקודות יומן.
הגשת דיווחים בגין התאמות בנקים וכרטיסי אשראי ברמה רבעונית.
סיוע בהכנת הדוחות הכספיים ובהיערכות לביקורת השנתית.
ביצוע משימות חשבונאיות נוספות ובכללן הכנת דיווחים שוטפים שונים לגופים ציבוריים וממשלתיים.
ניתוח מגמות ונתונים לפי דרישות.
ניהול צוות עובדי המדור והדרכתו השוטפת.
סיוע למנהל היחידה וביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך וככל שיידרש.
תואר אקדמי בתחומי חשבונאות/ מנהל עסקים/ כלכלה. עדיפות לרואה חשבון מוסמך או לתואר שני בתחומים אלה.
ניסיון של מספר שנים בעבודה בתחום הכספים/חשבונאות.
ניסיון בעבודה במערכת כספים ממוחשבת ורב מטבעית - יתרון.
ניסיון בניהול צוות עובדים.
ידיעת השפה העברית על בוריה ושליטה בשפה האנגלית ברמה טובה מאוד, לרבות יכולת הבעה ותכתובת בשפות אלו.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ושליטה בתוכנות OFFICE, לרבות EXCEL.
הכרת הנהלים והתקנונים האוניברסיטאיים ושליטה ב-ERP - יתרון.
יכולת בנייה והובלה של תהליכי עבודה.
יכולת עבודה בסביבת מרובת ממשקים והתמודדות עם מצבים מורכבים.
יכולת התמודדות עם עומס משימות ועמידה בלוחות זמנים.
יוזמה, עצמאות, ראייה מערכתית ויכולת להנעת תהליכים.
כושר תיאום, תכנון וארגון, סדר, דייקנות ויכולת מעקב.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות עפ"י הצורך.
כפיפות: לחשב האוניברסיטה.
מועמדים שיעמדו בדרישות המכרז יתבקשו לגשת למבדקי התאמה.