מנהל/ת מוקד מועמדים ומתעניינים (JB-1033)
אחריות כוללת לניהול ותפעול מוקד הפניות של האוניברסיטה העוסק במענה לפניות של מתעניינים ומועמדים בנושאי: מידע ראשוני על תכניות הלימוד, תנאי הקבלה, רישום, שכר לימוד ועוד לרבות:
בקיאות בנושאי תכניות הלימוד, רישום, קבלה ושכר לימוד ומתן מענה לבעיות בזמן אמת.
ניהול והנחיית צוות המונה כ- 30 מוקדנים ואחמ"שים כולל אחריות לשיבוץ מוקדנים במשמרות שוטפות לאורך כל השנה, וכן בימים פתוחים ובימי יעוץ.
תפעול מערכות התומכות במענה למתעניינים, מועמדים וסטודנטים כגון: מערכת מענה הטלפוני, מערכת פניות (CRM), מערכת GLASSIX שמהווה פלטפורמת Omnichannel ובוט AI , מערכות לשליחת הודעות.
אחריות לקיום התקשרויות עם ספקי שירות רלוונטיים (כגון - Call Center, GLASSIX , מערכת SENDIX למשלוח הודעות ווטסאפ ארגוניות וכדו').
בקרה אל מול יעדים ארגוניים.
הובלת פרויקטים ושיפור תהליכי עבודה לרבות ייזום והטמעת טכנולוגיות חדשות.
אחריות על גיוס, הכשרה ושימור עובדים.
קשר שוטף עם מגוון גורמים בקמפוס לרבות עמידה בקשר מקצועי שוטף מול ראש אגף רישום ומול סמנכ"לית האגף לתכנון אסטרטגי ולשיווק.
ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך.
תואר אקדמי.
ניסיון של לפחות 5 שנים בניהול מוקד שירות בהיקף משמעותי, רצוי ניסיון בתחומי רישום/מינהל תלמידים.
ניסיון של כ- 5 שנים לפחות בניהול צוות עובדים.
ניסיון בבנייה ובהובלה של תהליכי עבודה.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות רלוונטיות למוקדי שירות.
אוריינטציה מחשובית ושליטה מצויינת ביישומי מחשב כולל Office.
יכולת עבודה בסביבת מרובת ממשקים והתמודדות עם מצבים מורכבים.
יכולת התמודדות עם עומס משימות ועמידה ביעדים ובלוחות זמנים.
יוזמה, עצמאות, ראייה מערכתית ויכולת לריכוז תחום אחריות.
כושר תיאום, תכנון וארגון, סדר, דייקנות ויכולת מעקב.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות עפ"י הצורך.
כפיפות: לסמנכ"ל לתכנון אסטרטגי ושיווק.
מועמדים שיעמדו בדרישות המכרז יתבקשו לגשת למבדקי התאמה.
על פי חוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים (התשע"ג 2012 )- למשרה זו יוכלו לגשת גם מועמדים בעלי תעודת הנדסאי או טכנאי מוסמך במקום תואר אקדמי.