ספרן/ית-מדור יעץ ושירותי קוראים (JB-979)
מתן שירותי השאלה, יעץ והדרכה לסטודנטים, לסגל אקדמי ולקהל הרחב.
מתן יעץ ומענה לפונים לספרייה במגוון ערוצי המדיה הדיגיטלית.
העברת הדרכות פרונטליות ומקוונות (בעברית ובאנגלית), יחידניות וקבוצתיות, בשימוש במשאבי המידע של הספרייה.
סיוע בפיתוח שירותי יעץ והדרכה חדשים.
התעדכנות שוטפת במאגרי מידע ובטכנולוגיות מידע.
מתן מענה בנושאי קיטלוג בהתאם לצורך
השתתפות בפרויקטים של פיתוח אוספי הספרייה ופרויקטים נוספים.
ביצוע מטלות מקצועיות נוספות בהתאם לצורך.
תואר אקדמי. בתחום המשפטים - יתרון.
הכשרה פורמלית בספרנות/מידענות (תואר אקדמי או תעודה בספרנות/מידענות ממוסד לימודים מוכר לספרנות) - תישקל מועמדותם של מועמדים לקראת לימודים אקדמיים/תעודה במידענות/ספרנות.
ניסיון בעבודה בתחום הספרנות. ניסיון בתחומים אלו: השאלה, יעץ והדרכה וקיטלוג - יתרון.
ניסיון בעבודה עם מערכות Primo ו-ALMA - יתרון.
ניסיון בעבודה עם מאגרי מידע. היכרות וידע במאגרי מידע בתחום המשפטי – יתרון.
יכולת עמידה מול קהל ויכולת הדרכה (בעברית ובאנגלית).
שליטה ביישומיOFFICE , לרבות שליטה בEXCEL- ואוריינות מחשב ברמה גבוהה.
שליטה בשפות עברית ואנגלית ברמה גבוהה.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
יכולת לימוד של מערכות חדשות, פתיחות לחידושים והתעדכנות מקצועית עצמאית.
כושר ארגון, תיאום, יוזמה ואחריות.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
הערה: נדרשת נכונות לעבודה במשמרות, בימי ו' ובשעות נוספות בהתאם לצורך.
כפיפות: למנהלת המדור.
מועמדים שיעמדו בדרישות המכרז יתבקשו לגשת למבדקי התאמה (כולל בחינה באנגלית).