רכז/ת תלמידים/ות (JB-1054)

קוד משרה: 
2024/מכרז/JB-1054
התפקיד: 
רכז/ת תלמידים/ות (JB-1054)
תיאור התפקיד: 

טיפול בענייני תלמידים לתואר ראשון ושני כולל:

מתן מענה שוטף לפניות מועמדים, תלמידים וסגל החוג, קבלת קהל ומתן ייעוץ והכוונה.

קשר עם אגף רישום, מינהל תלמידי ויחידות אחרות בקמפוס לפי הצורך.

סיוע בהכנת הידיעון, ארגון החומר הלימודי, רישום לקורסים, דיווח ציונים, הזנת נתונים.

בדיקה ומעקב אחר מילוי חובות אקדמיים וטיפול בסגירת התואר.

סיוע בקביעת מערכת השעות ותיאום לוח הבחינות מול מזכירות הפקולטה.

טיפול במקרים חריגים, ריכוז הועדות השונות בחוג, הכנת פרוטוקולים ומעקב אחר החלטותיהן .

סיוע בארגון כנסים, אירועים וטקסים.

ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך.

דרישות התפקיד: 

תואר אקדמי-רצוי, תעודת בגרות מלאה -חובה.

ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי, רצוי בתחום מינהל תלמידים.

ידיעת השפה העברית על  בוריה ושליטה באנגלית ברמה טובה מאוד, כולל יכולת הבעה ותכתובת בשפות אלה.

ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות, כולל שליטה מלאה ביישומי OFFICE.

ידע בתוכנות גלבוע,ממת”א, CRM-יתרון

יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.

יכולת התמודדות עם עומס וריבוי משימות.

יוזמה, כושר תיאום וארגון, סדר, דייקנות ויכולת מעקב.

תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

הערה: נדרשת נכונות לביצוע שעות נוספות בהתאם לצורך.

כפיפות: לאחראית מנהלית בכירה בחוג לאמנות התיאטרון.

היקף משרה: 
100
מתח דרגות: 
8-11
מעמד משרה: 
המשרה מיועדת למועמדים: 
המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ולמועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד.
מועד אחרון להגשת מועמדות: 
ראשון, 27 אוקטובר 2024
*במסגרת מדיניות האוניברסיטה לעידוד גיוון תעסוקתי, ניתנת עדיפות למועמדים העונים על דרישות התפקיד ומשתייכים לאוכלוסיות אלו: חברה ערבית, חרדים, יוצאי העדה האתיופית ומועמדים עם מוגבלות. רק פניות מתאימות תענינה. في إطار سياسة الجامعة لتشجيع التنوّع التوظيفيّ، تُعطى أولويّة للمرشّحين الذين يستوفون متطلّبات الوظيفة وينتمون إلى إحدى المجموعات التالية: المجتمع العربيّ، الحريديم، أبناء الطائفة الأثيوبيّة والمرشّحين أصحاب الإعاقات.
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>