רכז/ת תלמידים/ות, החוג לתולדות האמנות (JB-1021)

קוד משרה: 
2024/מכרז/JB-1021
התפקיד: 
רכז/ת תלמידים/ות,החוג לתולדות האמנות.
תיאור התפקיד: 

טיפול בענייני תלמידים ובקבלת מועמדים, כולל:

מתן מענה שוטף לפניות תלמידים וסגל המורים, קבלת קהל, ייעוץ והכוונה למועמדים ולתלמידים, הזנת נתונים  במערכת מנהל תלמידים, ארגון חומר לימודי וטיפול בבחינות וערעורים.

סיוע בהכנת תכנית הלימודים ומערכת השעות.

מעקב אחר מילוי חובות אקדמיים ויישום החלטות ועדת ההוראה.

סיוע בארגון ובהכנת טקסים.

ניהול אתר הפייסבוק והרשתות החברתיות של החוג.

תיאום סיורים לימודיים בארץ ובחו"ל, כולל עבודה מול סוכני נסיעות וספקי שירות שונים.

ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש.

דרישות התפקיד: 

תואר אקדמי-רצוי, תעודת בגרות מלאה-חובה.

ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי.

ניסיון בתחום מינהל תלמידים ובעבודה עם מערכות מינהל תלמידים - יתרון.

ידיעת השפה העברית על בוריה ושליטה בשפה האנגלית ברמה טובה.

ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות כולל שליטה בתוכנות OFFICE לרבות EXCEL.

יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.

יכולת התמודדות עם עומס וריבוי משימות.

יוזמה, כושר תיאום וארגון, סדר ודייקנות ויכולת מעקב.

תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים

הערה: נדרשת נכונות לביצוע שעות נוספות בהתאם לצורך.

כפיפות: לאחראית המנהלית ולראש החוג.

היקף משרה: 
75%
מתח דרגות: 
8-11
מעמד משרה: 
המשרה מיועדת למועמדים: 
המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ולמועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד.
מועד אחרון להגשת מועמדות: 
שני, 15 יולי 2024
הערות: 

מועמדים שיעמדו בדרישות המכרז יתבקשו לגשת למבדקי התאמה.

*במסגרת מדיניות האוניברסיטה לעידוד גיוון תעסוקתי, ניתנת עדיפות למועמדים העונים על דרישות התפקיד ומשתייכים לאוכלוסיות אלו: חברה ערבית, חרדים, יוצאי העדה האתיופית ומועמדים עם מוגבלות. רק פניות מתאימות תענינה. في إطار سياسة الجامعة لتشجيع التنوّع التوظيفيّ، تُعطى أولويّة للمرشّحين الذين يستوفون متطلّبات الوظيفة وينتمون إلى إحدى المجموعات التالية: المجتمع العربيّ، الحريديم، أبناء الطائفة الأثيوبيّة والمرشّحين أصحاب الإعاقات.
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>