מרכז/ת המזכירות האקדמית (JB-813)
ריכוז הפעילות האדמיניסטרטיבית השוטפת של המזכירות האקדמית, כולל :
סיוע למזכירה האקדמית בנושאים שבטיפול, לרבות מעקב ותיאום עם הגורמים הרלוונטיים במזכירות האקדמית בכל הקשור להטמעת המדיניות האקדמית בכלל יחידות האוניברסיטה, ריכוז החלטות המל"ג ומעקב אחר יישומן ועוד.
השתתפות בישיבות ,כתיבת פרוטוקולים ומעקב אחר ביצוע ההחלטות.
ניהול התקציב של המזכירות האקדמית ואחריות לרכש ולמלאי.
אחריות על אתר האינטרנט של המזכירות האקדמית, לרבות כתיבה ועדכון המידע.
תיאום ומעקב אחר הסכמים ומכרזים בהתאם להנחיות המזכירה האקדמית.
ריכוז ומעקב אחר הפניות אל המזכירה האקדמית ומתן הכוונה ומענה לפונים.
אחריות לריכוז נתונים ולהפקת דוחות במגוון נושאים ועל פי דרישה.
תכתובת שוטפת בשפות עברית ואנגלית.
קשר עם מגוון גורמים באוניברסיטה ומחוצה לה.
סיוע במשרד המזכירות וביצוע מטלות נוספות כפי שיוטלו על ידי המזכירה האקדמית ככל שיידרש.
סיוע בליווי ובקידום פרויקטים מחלקתיים וארגוניים:
קשר עם היחידות האקדמיות בקמפוס, אגפים שונים כגון המחשוב והלשכה המשפטית, גורמים מחוץ לקמפוס.
אחריות לסיכומים, לוחות הזמנים ולהתקדמות הפרויקטים.
תואר אקדמי. תואר שני - יתרון.
ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי עצמאי.
ידיעת השפה העברית על בוריה וידיעת אנגלית ברמה גבוהה לרבות יכולת הבעה ותכתובת בשפות אלה.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ושליטה בתוכנות OFFICE, בדגש על EXCEL.
הכרת הנהלים והתקנונים האוניברסיטאיים ושליטה ב-ERP – יתרון
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
יכולת התמודדות עם ריבוי משימות ועומס.
יוזמה, סדר ודיוק, כושר תכנון ויכולת ארגון, תיאום ומעקב.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים
הערה: התפקיד כרוך בביצוע שעות נוספות בהתאם לצורך.
על פי חוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים (התשע"ג -2012 ) למשרה זו יוכלו לגשת גם מועמדים בעלי תעודת הנדסאי או טכנאי מוסמך במקום תואר אקדמי.
מועמדים שיעמדו בדרישות המכרז יתבקשו לגשת למבדקי התאמה (כולל בחינה באנגלית).