מזכיר/ת התכנית לארצות מתפתחות (JB-631)
ריכוז הפעילות האדמיניסטרטיבית של התכנית לארצות מתפתחות (הנלמדת בשפה האנגלית), כולל:
אחריות לגיוס תלמידים לתכנית מהארץ ומחו"ל.
מתן מענה למתעניינים בתכנית וטיפול במועמדים משלב ההרשמה ועד לקליטתם בתכנית.
טיפול שוטף בתלמידי התכנית, כולל תלמידי מחקר, במהלך לימודיהם ועד לסיום התואר.
טיפול בנושאי הוראה והסגל האקדמי בתכנית, לרבות תכנון תכנית הלימודים, טיפול במלגות, ארגון כנסים, סיורים ונסיעות לחו"ל וכיוב'.
אחריות לעדכון אתר האינטרנט של התוכנית.
קשר עם מגוון גורמים באוניברסיטה ובחו"ל, לרבות קיום תכתובת שוטפת עמם.
מתן שירותי מזכירות לראש התוכנית.
ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש.
תואר אקדמי-רצוי, תעודת בגרות מלאה- חובה.
ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי עצמאי.
ניסיון בתחום מינהל תלמידים ובעבודה עם מערכות מינהל תלמידים – יתרון.
ידיעת השפה העברית על בוריה ושליטה בשפה האנגלית ברמה גבוהה, לרבות יכולת הבעה בכתב ובע"פ בשפות אלו.
ניסיון בעבודה עם עולים חדשים ומול גורמים בינלאומיים - יתרון.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ושליטה בתוכנות OFFICE.
הכרת הנהלים והתקנונים האוניברסיטאיים -יתרון.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
יכולת התמודדות עם עומס וריבוי משימות.
יוזמה, כושר תיאום וארגון, סדר, דייקנות ויכולת מעקב.
יחסי אנוש מעולים, תודעת שירות גבוהה ויכולת מתן מענה לצרכים של אוכלוסיות מגוונות, סגל וסטודנטים מהארץ ומחו"ל.
הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות בהתאם לצורך.
כפיפות ל: ראשת התכנית ורכזת ביה"ס.
מועמדים שיעמדו בדרישות המכרז יתבקשו לגשת למבדקי התאמה (כולל בחינה באנגלית).
תשומת לב: ההתנהלות בכל שלבי המיון הינה בהתאם להוראות המעודכנות של משרד הבריאות.