/* המחלקה הראשית המממשת את המשחק */ using System; public class DiceGame { public static void Main() { Player player1 = new Player(); Player player2 = new Player(); bool doub = false; while (!player1.IsWin() && !player2.IsWin()) { //שחקן ראשון משחק doub = player1.Play(doub); Console.WriteLine("player1 sum: {0}", player1.GetPoints()); //שחקן שני משחק doub = player2.Play(doub); Console.WriteLine("player2 sum: {0}", player2.GetPoints()); } //הצגת הפלט if (player1.IsWin() && player2.IsWin()) Console.WriteLine("tie"); else if (player1.IsWin()) Console.WriteLine("player 1 won"); else Console.WriteLine("player 2 won"); } // Main } // class DiceGame /* המחלקה שחקן */ public class Player { private int points; //פעולה בונה לשחקן public Player() { points = 0; } // הפעולה מקבלת פרמטר בוליאני הקובע אם לשחק תור כרגיל או כתור // בניקוד כפול. הפעולה מדמה את זריקת הקוביות ומעדכנת את הניקוד // המצטבר של השחקן. הפעולה מחזירה אם יצא דאבל public bool Play(bool doublePoints) { Random rnd = new Random(); int die1 = rnd.Next(1, 7); int die2 = rnd.Next(1, 7); int playPoints = die1 + die2; if (!doublePoints) points = points + die1 + die2; else points = points + 2 * (die1 + die2); return (die1 == die2); } //מחזירה את מספר הנקודות שצבר השחקן public int GetPoints() { return points; } //מחזירה אמת אם הניקוד המצטבר גדול או שווה ל-100 public bool IsWin() { return (points >= 100); } } // class Player