בית-הספר למדעי התרבות ע"ש שירלי ולסלי פורטר › תכנית הלימודים הקוגניטיביים של השפה ושימושיה › מטלות מיוחדות
מטלות מיוחדות
מעודכן ליום שלישי, 10 ביולי 2007
כדי לעמוד בדרישות התכנית, על התלמיד:
- להשתתף באופן פעיל בכל אחד מן השיעורים והסמינריונים שילמד בהם;
- להגיש בשנה הראשונה ללימודיו ובשנה השנייה ללימודיו, במתכונת המקבץ הסימטרי או המקבץ הלא-סימטרי של התכנית, עבודה סמינריונית ב"סמינריון חובה" שהוא משתתף בו. במסלול המחקרי על התלמיד להגיש בסך הכל עבודה סמינריונית אחת, ובמסלול העיוני שתיים, אחת בכל תחום. מומלץ לכתוב את העבודות אצל מנחים שונים. כתיבת שתי עבודות אצל מנחה אחד צריכה לקבל אישור מיוחד.
- בהתאם לנוהלי הפקולטה, על התלמיד להגיש עבודה סמינריונית אחת עד לתחילת שנת הלימודים השנייה של לימודיו. לאחר שהעבודה תיבדק ויימסרו כל הציונים של שנת הלימודים הראשונה, ועדת ההוראה של התכנית תקיים דיון על כל תלמיד ותלמיד, ובהתאם להישגיו הוא יופנה לאחת משלוש האופציות:
- המשך מקבץ רגיל עם עבודת גמר.
- במידה והישגיו של התלמיד מצוינים והועדה מתרשמת מיכולתו הגבוהה הוא יופנה למסלול ישיר לדוקטורט.
- באם הישגיו של התלמיד נמוכים מהראוי, הוא לא יוכל להמשיך את לימודיו בתכנית.
- לכתוב עבודת מוסמך (במסלול המחקרי), במתכונת הבאה:
- תלמיד המקבץ הסימטרי יכתוב עבודה במסגרת הצירוף הרב-תחומי שלמד.
- תלמיד המקבץ הלא-סימטרי יכתוב עבודה רב-תחומית בהדגשה התחומית שלו.
- עבודת מוסמך במקבץ הסימטרי תיכתב בהדרכת שני חוקרים.
- עבודת מוסמך במקבץ הלא-סימטרי תיכתב בהדרכת שני חוקרים או חוקר אחד.
- לאחר שעבודת מוסמך תאושר על ידי מדריכיה, תיבדק גם ע"י קורא או קוראים נוספים.
- התכנית תנהיג הליך להגשת הצעות לעבודות מוסמך בהדרכה מתאימה ולבדיקת העבודות לאחר השלמתן.
- לעמוד בדרישות הכלליות בדבר לימודי התואר השני באוניברסיטה.