אוניברסיטת תל אביב מפרסמת את הפעימה השנייה במסלול הקבלה המיוחד למשרתי.ות מילואים

סטודנטים.ות חדשים.ות שיתחילו לימודים בשנה"ל הקרובה ושירתו במילואים מעל 30 יום יהיו זכאים להטבה של כ-25% בשכר הלימוד

22 יולי 2024

אוניברסיטת תל אביב מפרסמת את השלב השני בהקלות הקבלה המיוחדות למשרתי.ות מילואים: אחרי ביטול דרישת הפסיכומטרי, האוניברסיטה מודיעה כי לקראת שנת הלימודים הבאה, הסטודנטים.ות החדשים.ות, תלמידי שנה א', אשר שירתו לפחות 30 ימי מילואים (מתחילת שנת 2024), יהיו זכאים להטבה ייעודית של 2,500 ₪ המהווים כ- 25% משכר הלימוד.

 

באוניברסיטת תל אביב מעריכים כי הזכאות תינתן ליותר מ-500 משרתי.ות מילואים, אשר צפויים להתחיל בנובמבר הקרוב את שנה א' בלימודי התואר הראשון

 

מאחר והשנה הראשונה נחשבת באופן טבעי לשנה המאתגרת ביותר באקדמיה, והמעבר החד מהלחימה בחזיתות הדרום והצפון לספסל הלימודים הופך את ההסתגלות של הסטודנטים למאתגרת אף יותר - ההטבה בשכר הלימוד נועדה להקל על המעבר, ולפנות את זמנם של הסטודנטים לטובת הלימודים.

 

מדובר בהטבה ייעודית הניתנת לסטודנטים החדשים, אשר לצדה הם יהיו זכאים גם למלגות אחרות שניתנות למשרתי המילואים מגופים כגון משרד הביטחון, המל"ג, קרנות שונות ועוד.

 

ההטבה מצטרפת להחלטה אחרת של האוניברסיטה, ולפיה לקראת שנת הלימודים הבאה, מאות רבות של סטודנטיות וסטודנטים המשרתים במילואים יוכלו להתקבל ללימודי שנה א' בתואר ראשון באפיק קבלה חדש שנפתח עבורם.ן, בכל תחומי הלימוד בקמפוס ללא צורך בבחינה פסיכומטרית (עד כה מעל 400 סטודנטים התקבלו במסגרת זו ללימודים).

 

באוניברסיטת תל אביב מדגישים כי ההתאמות בקבלה ללימודים לסטודנטים חדשים הן חלק מהמחויבות העמוקה של האוניברסיטה למשרתי.ות המילואים בצה"ל ולהצלחתם בלימודים, והכרה בקושי האקדמי והכלכלי שנוצר להם בשל השירות גם בשלב הקבלה, טרם הלימודים, ובשלב קליטתם באוניברסיטה.

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>